Fredag! Mycket efterlängtat.

Hejsan!
Just nu sitter jag hemma i mitt rum med Älskling och vi båda är verkligen mycket osociala mot varandra jag sitter här i min soffa med min dator och han sitter i min säng med sin dator Ha! på de måste jag verkligen säga, men men...
I dag när jag vaknade så mådde jag inte så bra hade jätteont i magen och mådde illa så jag hoppade över skolan vilket jag tycker var ganska skönt, men jag hade faktiskt sätt fram i mot att få redovisa min power point idag men men de får vell bli på måndag eller nått sånt. ikväll vet jag inte vad som händer det blir nog mysa framför tv:n med en bra film och Älskling så klart! nämen nu tänkte jag att jag skulle vara lite social med älskling så jag skriver när jag har tid. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0