Fredag vilket betyder helg!

Hejsan! Detta är då mitt första inlägg och jag måste vell säga att jag inte förstår mig på så mycket hur man designar och så men de får jag vell fråga om hjälp utav någon som vet. Just nu är jag i skolan och ska snart ha turism. vi ska få besök av en flygvärdinna från Malmö som ska komma och snacka lite för oss hur det är att vara flygvärdinna och så.
Annars i dag vet jag inte riktigt vad som händer förutom att jag vet att de är Fredag vilket betyder helg! och de är mycket trevligt tycker jag. Jag ska umgås med min underbara älskling och så ska vi på 40års fest i folketshus eftersom Hans älsklings mammas man fyller år så de blir nog kul, kommer ju trevligt folk dit så. nej me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0