Trevlig dag i dag!

Hejsan !
Sitter i skolan nu och ska snart gå ner till folkan och lyssna när treorna pratar om sitt projektarbete ska inte bli så jättekul 
precis  men lite bättre än bordsdekoration i alla fall. var och hälsade på mamma vid graven i går det var jätte många fina ljus som lyste där, det var jättefint. och i går var det exakt 1år sen hon dog och jag saknar henne hela tiden kan inte berskriva i ord, men jag hoppas att jag kommer att få träffa henne någon gång ,någon annan stans där hon är nu,och jag hoppas att hon vänar på mig där hon nu är och att när vi sen ses så kommer vi ha jättekul tillsammans och aldrig mer vara i från varandra inte en enda sekund. Jag älskar dig mamma <3 du är den bästa som har funnits i mitt liv. tack för allt du har gjort för mig och för att du har varit den bästa mamma man nånsin kan önska sig. vi ses snart ha det så bra så länge!

Dagen i dag har gått väldigt fort och ska snart sluta ska åka till Örebro med Älskling i dag han ska köpa sig en tv. och jag ska se ut julklappar som jag ska köpa. men nu ska jag gå ha det så bra allesammans. skriver när jag har tid.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0