Dagen kunde nog inte blivit bättre!

Hejsan!

Nu sitter jag i skolan och gör inte så mycket ska snart redovisa Turism.

Dagen i går var toppen vaknade vid 11 tiden och åt frukost sen låg jag framför tv:n och kollade på The city maraton till typ 14 sen kom älskling in med mat till mej ( helt chokad var jag när han lagade mat men överlycklig att ett mirakel inträffade) sen vid 15.50 tog jag cykeln  till station för att säga hejdå till min lillebror som har varit och hälsat på i laxå i helgen. Efter att jag hade hade sagt hejdå och kramat om min bror så skyndade jag mej hem och gjorde mig i ordnig sen vid 17 så åkte vi till Örebro eller vi åkte förbi min pappa och hälsade lite snabbt sen gick vi in på maxi och köpte godis och läsk till filmen som vi skulle se på bion. vi kollade på Fast and furious den var riktigt bra. efter de så åkte vi hem och gosade. Dagen kunde inte ha blivt mycket bättre.

Jag älskar dig Daniel Pettersson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0