Grillkväll med min Daniel, Danne & Jennie.

Hejsan!

Vaknade för en och enhalv timme sen av att Danne och Jennie plingar på dörren och vill att vi ska följa med och äta mat på knuten, men jag hopaade över de för jag såg verkligen ut som ett spöke eftersom jag sommnade med massor av smink så jag gick upp tog en dusch och fixade mej istället och nu sitter jag här med kurrande mage och funderar på att gå och göra mej en smörgås och slå på tv:n och kolla om det finns något bra att titta på..

Ska grilla i kväll med min daniel, danne och jennie de kommer nog att bli trevligt :). det är ju så himla fint väder ute så man får passa på att vara ute så mycket som möjligt nu när vädret tilllåter. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0