Hej igen!

Nu ska jag snart gå och lägga mig eller om ett tag men kände att jag ville skriva lite först. Sen sist jag skrev så har de ju inte hänt mycket precis. jag har hade tråkigt förut så jag kollade på olika sminkningar på internet och sen så sminkade jag mej och fixade mej, blev mycket ljuvligt. och de är kul att sminka sig också.

Tänkte ta en långpromenad i morgon när jag kommer hem från skolan, det kan vara skönt. tänkte gå förbi mammas grav och se hur det ser ut där, var där för nån vecka sen och då va de i alla fall fint. Jag tycker att det är jobbigt att gå dit för ofta för jag blir alltid så ledsen, det är verkligen tufft att leva utan sin mamma speciellt när man är så ung som jag och behöver en mamma. men jag har klarat mej bra för jag är så stark och med hjälp från nära och kära så har det gått förvånadsvärt bra. Tankarna på min mamma finns med mig varje dag hela tiden, i skolan och på fritiden det kanske inte märks på mig men så är de, det är jobbigt men vad ska man göra, jag kan inte kontrollera mina tankar. I morgon så är det 1år och 5 månader sen mamma försvann, hon är verkligen saknad... och jag skanar min lillebror med jag tycker synd om honom för att han får bo i västerås. han får hjälp att bli bra  ,men de andra barnen som bor där verkar ju inte direkt normala. Men nu ska han i alla fall få flytta igen till en fosterfamilj så jag får hoppas att de bli bättre.. men men nu ska jag gå och duscha och sen krypa ner i sängen och kolla på en film eller nått sånt.. God natt!  Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0