Projektbajs!

Hejsan!
Sitter i skolan och har projektarbete med jossan och becca vi håller på och skriver om youtube, vet inte riktigt hur det går för ingen verkar vara engagerad, men men de blir nog bra endå vi har ju två dagar till på oss.

Det ska komma en och kolla på lägenheten vid 17 i dag, vi satte ut den på blocket i går så jag får hoppas att vi blir av med den, skulle va bra. så det blir till och städa när jag kommer hem sen så det ser prydlig och fint ut när de kommer.

ska plugga körkortsteori sen oxå måste göra de så jag får något betyg i de eftersom jag har de som ämne i skolan.
ska också kolla på andra avenyn i kväll de får man ju inte missa. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0