<3



jag vet att jag inte har skrivit så mycket i min blogg men det är brar för att jag inte har fixat till den och då så känns det inte så roligt men nu kände jag verkligen att jag behöve skriva av mig.

jag vet inte riktigt hur jag ska börja men jag tycker att de är så mycket som har hänt på kort tid och de är inte bra saker direkt ,skulle verkligen behöva något som piggar upp mig typ en helkväll med bara tjejkompisar, sitta och snacka en massa skit om inget speciellt och bara ha kul. det var faktiskt längesen jag hade riktigt kul, det känns inte som jag kan de och jag vet inte varför. bara för att jag har en pojkvän så betyder det ju inte att jag inte får göra vad jag vill, de är ju klart jag kan, men jag känner mig fast och jag vet inte varför. lite jobbigt men de kan ju också bero på allt annat som har hänt ska inte gå in på detaljer men de gjort faktiskt riktigt ont i mitt hjärta, det känndes som ett kniv hugg men jag är stark och står i mot allt och tillsammans med min underbara pojkvän som jag har så är jag ännu starkare och tillsammans fixar vi allt, för vi ska ju faktiskt leva hela livet tillsammans de har vi lovat varandra och jag hoppas de blir så med för jag älskar verkligen honnom av hela mitt hjärta utan honnom så skullle jag inte vara den person jag är i dag han har hjälpt mej med mycket på en kort tid , att få mig att tänka på annat när jag har haft det som svårast och fått mig att må bra, jag uppskattar verkligen varenda sekund, minut, timme, dag,vecka och år med honnom. han är bäst,!<3 han är den person som gör att jag vill gå upp på morgonen och som gör att livet är värt att leva även om vi småbråkar ibland men de gör man ju i alla förhållande så de är ju inget mer med de. jag vet bara att min pojkvän är de bästa som har hänt mej och kommer att hända och han betyder allt för mig och inget ska få komma i mellan oss jag älskar honnom verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0