Våffelgräddning!

Hej!

I dag var det andra skoldagen efter påsk lovet och den gick bra men de var fortfarnade lika jobbigt att gå upp tidigt på morgonen även fast man har vilat ut sig lite. behöver nog sommarlov för är såå skoltrött men tur att de inte är långt kvar till sommarlovet , då ska jag vila ut mej rejält.

i dag när jag kom hem från skolan så fick jag för mig att jag skulle måla med akvarell så de gjorde jag ett poträtt blev de men den blev inte riktigt färdig så får bli att måla klar nån dag. sen har jag också varit duktig och gräddat våfflor. dom blev ganska så bra, eller inte de första men de var bara för att de var ett våffelgärn från medeltiden typ så jag visst inte hur man skulle grädda så brandvarnaren började låta men slutade efter en halv minut eller nått. men gott smakade dom i alla fall till slut!

på fredag blire 18års fest hos kirre för han fyller år så då blire vell att kröka och umgås med trevligt folk.

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0