Äntligen Jullov!!

Hej!

I dag börjar mitt jullov på riktigt,  började egentligen mitt i går eftersom jag inte var i skolan i dag på julavslutningen, tyckte inte att det var värt att gå till skolan för att äta mat när det finns mat i kylen hemma. Så jag betämmde mig för att skita i´t och folk får tycka vad dom vill om det..

i dag har jag i alla fall julpyntat och satt upp min julgran den blev jättefin. sen så har jag varit med Karro och Jennie (och bebis) en stund, det var ganska så trevligt.

Nu sitter jag här i min säng och snuttar på en cider och har jättetråkigt verkligen, förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna att ha så tråkigt. Funderar på om jag ska sätta på en film, köpte ju endå en idag, P.s I love you, den är så romantisk och sorglig om jag mins rätt, har bara sätt den en gång och det var mycket längesen.

Ha en trevlig kväll! Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0