Bio med Hanna

I dag har jag inte haft för mig så mycket, varit en sväng till Ica och varit på Bio det är det enda. Bion gick jag tillsammans med min vän Hanna för att se och det var trevligt tycker jag, Luftslottet som sprängdes såg vi den var bra och intressant också, så den kan jag rekomendera att se om man har sett de andra filmerna i serien.

Just nu har jag tråkigt, jättetråkigt faktisk.. Daniel dricker öl tilsammans med sina kompisar och jag förstår inte varför de alltid måste vara hemma hos oss, det börjar faktiskt bli lite tröttsamt tycker jag, att alltid få fördriva min tid här vid datorn, eftesom deras hockeyprat inte intresserar mig så mycket. Och att varje morgon få plocka bort illaluktande burkar. Jag gillar det inte.. börjar undra om jag lever ut mitt liv på bästa sätt.. Tror inte de, de måste de bli ändring på, ..snarast!

Nu ska jag försöka hitta på något som jag tycker är kul, kan bli svårt!
Hoppas på att Karro kommer hit och räddar min kväll.

Pusshej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0