Dan innan julafton!

Hejsan!

Nu har jag äntligen fått i ordning på alla julklappar, var nämligen och införskaffade dom sista förut med denise.
Mormor och morfar var här och fikade nyss, de hade med sig en jättefin julblomma till mig, tack för den.

I går var jag och fixade mina naglar så nu är jag lite jul/nyår fin, min lilla julklapp till mig själv, tycker att jag förtjänare det efter ett slitsamt år.

I dag är det dan innan julafton då ska man umgås med sin familj och vänta in julen och sitta och spela bingolotto. Inte för att jag brukar det men i år kände jag att jag verkligen ville,( fråga mig inte varför) men då fick jag inte (typ i alla fall). Daniel vill dricka öl med sina kmpisar och jag vill titta på bingolotto så då tänkte daniel att man kunde göra både, men meningen var ju att vi skulle vara själva och spela tillsammans, men så blir det inte. Blir att jag sitter här ensam vid datorn och glor och att han är med sina kompisar, Tråkigt! julen är ju endå till för familjen tycker jag och han är den enda familj som jag har.. Aja istället för att tycka synd om mig själv så får jag göra det bästa av det.

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0