2009

Hej!

Nu börjar året närma sig sitt slut och åren går bara fortare och fortare. Tänkte skriva en " års lista" eller vad man ska säga av året som har varit som alla alltid gör. (läs längre ner).

I dag har jag fördrivt större delen av min tid i Örebro med Amanda. Köpt lite smink, en kjol, underkläder och sen en tvåårs present till Daniel för i morgon har vi varit tillsammans i 2 hela år, känns inte som det för tiden har bara runnit i väg, blir vell så skulle jag tro.

I morgon är det nyår, vet inte vad som händer faktiskt mer än att jag ska vara med Emma, Daniel och Danne. vi kanske dra iväg ut till skogen i finnerödja för Karros bror skulle ha fest, men vi får se vad som händer i morgon.


2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja jag har gjort både bra och dåliga.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Har inte haft några eftersom jag endå int håller dem, men nästa år ska jag ha några stycken och då tänker jag hålla dom med.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja! Kurt och Jennie, Grattis till dem!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej och tur är det.
5. Vilka länder besökte du? Inga, endast Sverige!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En mer hjälpsam kar i hemmet ;)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 7-8 Augusti
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag har blivit väldigt duktig på att laga mat. Att jag aldrig ger upp med saker och ting även om det känns som ett helvete i bland.
9. Största misstaget? finns säkert många, men kommer inte på något speciellt nu.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, jag har haft en vagel i ögan, det gjorde jätteont och var as snuskigt.
11. Bästa köpet? En adapter till min diskmaskin så man kan använda den, så himla skönt att slippa diska.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Om man inte räknar med Mat så är det ng kläder och saker till hemmet.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Massvis!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Sexy Bitch, i got a feeling
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag vet inte känns som ledsnare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Skött skolan bättre, pluggat till körkortet mer, sagt nej oftare till saker och ting. Gjort mer saker som jag vill göra.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Spenderat pengar på skit!
18. Hur tillbringarde du julen? Med min pojkvän, moster Anki och hennes kille, mina kusiner och mormor och morfar.
19. Blev du kär i år? Nej, va redan
20. Favoritprogram på TV? Andra Avenyn
21. Bästa boken du läste i år? Räcker det om jag älskar dig- Katarina Von Bredow
22. Största musikaliska upptäckten? Vet inte
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?  En bänkdiskmaskin
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Gick på krogen med världens bästa Daniel och Hanna, och Danne.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om min lärare Annette skulle åkte vilse i skogen ;p
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? S V A R T ! !
29. Vad fick dig att må bra? Sommaren den gör alltid så att jag mår bra!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Vet inte, ha inte spanat in någon speciell precis.
31. Vem saknade du? Min underbara Mamma. Och min lillebror även fast jag har träffat han i alla fall 5ggr men det är inte så speciellt mycket.
32. De bästa nya människorna du träffade? En tjej som heter Jenny har dock inte kontakt med henne nu vilket är lite synd eftersom hon verkade vara en toppen tjej.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0