Heeej!

Hejsan!

Nu har jag varit duktig och suttit och jobbat med min samhäll i nästan två timmar, det håller på att bli riktigt bra tycker jag. Dagen i dag har varit skit! vädret har varit vacker att se på men inte lika trevligt att gå till fots i, det har varit kallt och jag jag har varit nära att ramla varje steg jag har tagit bara för att det är så halt med mina skor.
För övrigt i dag så har jag varit med Emma ett tag och kollat in hennes och Mortens nya lägenhet den är verkligen fin måste jag säga och lyxig för att ligga i Laxå ;p.
Snart börjar Andra Avenyn det får jag inte missa det ska nämligen vara spännande i dag om jag har förstått rätt, Greger ska få reda på att Marcus vet att han är bög och sen händer det vell andra massa spännande grejer som alltid.

I helgen kommer min kära lilla lillebror hit till Laxå och hälsar på så det blir att ha en liten minijul med honom och ge han julklappar, sen tänkte jag kanske också bjuda honom på kinan om det finns tid till det, och om han vill. Det skulle vara trevligt.

Nej nu ska jag göra varm choklad och en god smörgås sen blir det att krypa ner under min gosfilt fram för tv:n och glo på andra avenyn.

Ha det fint! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0