Sista dagen på 2009

Hejsan!

Nu är sista dagen på 2009 inne och det betyder att om några timmar är det nytt år och jag ska börja med mina nyårslöften. ( som jag ska hålla i år). Jag har precis ätit mat, kyckling med parma skinka och feta ost och till de nån potatis grej och sallad en riktig toppen middag blev det.

I dag har Daniel och jag också varit tillsammans i 2 hela år det firar vi med att ge varan en fin gåva.
Daniel fick en snygg champion klocka av mig. och utav Daniel fick jag 3 örhängen, smink och ett lakris ljus.

I år  välkomnar jag det nya året tillsammans med min pojkvän och mina vänner, vi ska umgås och ha trevligt tillsammans. Festa till det lite också med en god drink eller två. 

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och fixa till mig.

Ha en Toppenkväll och ta det lungt.

GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0