Tredje advent och Lucia

Hejsan! 

I dag så är det tredje advent vilket betyder att man få tända tredje ljuset i adventsljusstaken, och så är det Lucia i dag också, det är så mysigt tycker jag. För exakt tre år sen så var jag Laxås Lucia, längtar tillbaka dit, det var så roligt och mysigt att gå runt och sjunga och lussa för massa människor. Men tillbax kommer man aldrig hur mycket man än önskar.

vi har äntligen fixat så våran diskmaskin fungerar, morfar var här men en adapter i fredags så nu diskas det för fullt, det är så skönt att slippa den skiten nu.

I helgen som har varit så har jag inte gjort ett piss typ, i Fredags så var på bowlingen en stund med Daniel och Daniel och se gick vi hem till oss och drack lite öl och cider. I går ( lördag) så var vi och kollade på Emma och Mortens nya lägenhet den var jättefin, jag vill oxå bo där. Sen på kvällen köpte vi kina mat till mig och pizza till daniel och så låg vi och kollade på beck framför tv:n tills vi sommnade.

I dag har jag inte gjort mycker mer heller, kollat på tv och suttit här vi datorn, nu ska jag förflytta mig några meter till tv:n igen och kolla på Solstorm med Daniel och ha lite myspys!

Pusss!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0