12-14 Juni! /helgen/

Heeej!

Har nyss kolla på stylista, det är ganska så bra faktiskt. För överigt i dag så har jag inte gjort ett piss bara kollat på tv och läst lite i min teoribok. Helgen som har varit har vart trevlig.
I fredags så var jag mestadelen med Denise vi lagade tackos och köpte godis och kollade på film " tusenbröder återkomsten" blev de. sen klockan 20.00 kollade vi på talang finalen och då kom också maja och gjorde oss sällskap, trevligt vare. Sen efter tolv nån gång så kom daniel och daniel och mötte mig eftersom jag inte vågade gå hem själv eftersom densie sa att de fanns galna polacker i laxå som våldtog folk. sen när dom kom i alla fall så gick vi upp till Karro och robin ett tag, trevliga människor det där..

Lördagen har varit bra, sov länge och sedan på eftermiddagen eller vid 18.00 så åkte jag daniel kurt och jennie till askersund och kollade lite, det var ju tradjazz festivalen denna helg där så det var fullt med gamlingar som var där och kollade, men vi köpte glass vis hamnen och satt där och tittade lite sen åkte vi hem och lagade soppa hos kurt och jennie, god blev den!  sen vid 22.30 typ så gick daniel och jag hem och kollade på " patrik 1,5" den var ganska så bra...

I morgon är det måndag igen vilket betyder att sommarlovet börjar på riktigt :) och att jag har min terorikurs, men i morgon är det sista gången för mig, gött, gött! sen blire att plugga själv. för det är typ bara 7 veckor kvar tills jag fyller och om jag ska ha körkort direkt efter att jag har fyllt så måste jag nog plugga lite :p..

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0