Hanna räddade min dag/kväll! :D

Hejsan! 
som ni märkte förut så hade jag damp när jag skrev, jag var arg och besviken. men nu är jag gladare för jag har varit med Hanna, hon räddade min kväll och gjorde den trevlig och rolig, tack för de!. vi tittade på Talang och så pratade vi en massa, trevligt var det i alla fall.. Och nu är det äntligen helg,den sista före sommarlovet, as skönt. sen ska jag vila ut mig rejält när jag får sommarlov, för det är mitt sista för nästa år tar jag studenten, vilket kommer att bli skitskoj, längtar faktiskt lite grann men inte så mycket endå för sen när man slutar skolan så måste man skaffa jobb och börja försörja sig själv och en massa och sen får man kanppt nån ledighet ,endast typ 4 veckor och de är inte mycket.. men men allt ordnar sig nog, det är ju trotsallt ett år kvar så än behöver jag ju inte oroa mig. I morgon är det lördag och då vet jag inte vad jag ska hitta på något roligt skulle trevligt behöver något som piggar upp mig! Får se vad som händer. .

Nu ska jag kolla på tv och sen ska jag sova!

God natt! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0