Hej!

Hejsan!

Det har varti en sån där lång måndag igen, kom inte hem förens klockan 18.10 eftersom jag hade körkorts teori idag. sen när jag kom hem så diskade jag och lagade mat, och inte förens klockan 19.30 var jag klar och kunde koppla av.

I mogon är det redan tisdag och ennu en dag närmare sommarlovet. Det känns lite onödigt att gå till skolan de här sista dagarna eftersom vi inte gör något typ, och i morgon så har jag bara fotbollstunnering och fika så det känns ju inte värt att åka till skolan då, men få se hur jag gör och vad jag känner för i morgon när jag vaknar.

På torsdag när vi slutar skolan så skulle ju klassen hitta på nått tillsammans, typ spela kubb och grilla, men jag tror inte att de skulle bli så fint väder så får se hur det blir med de.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0