Helgen,Helgen,Helgen!

Hejsan!

Har just skrivit klart min bok recention på engelska och ska snart gå och ta mig ett bad. tänkte bara berätta lite kortfattat vad helgen har bestått av. I fredags så slutade jag tidigt kom hem lagade mat och senare på kvällen så umgicks jag med Hanna, mycket trevligt var de. I går (lördag) så gick jag upp åt frukos duschade och gjorde mig i ordning sen vid fem eller nått så cyklade jag till Hanna. Vi seplade geni (jag van) :D och tittade på roliga klipp på youtube och så lite annat. Mycket kul var de i alla fall.Hittills i dag så har dagen bara varit anmällt slapp, vaknat sent kollat på film och gjort min engelska recention, och resten av dagen kommer att se likadan ut..

I morgon är det sista veckan före sommarlovet så himla skönt, får se om vi i klassen ska hitta på något tillsammans när vi slutar på torsdag, skulle vara trevligt.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0