Jävla penisbajs!

Hej!

jag känner att jag måste skriva lite och avreagera mig.. jag blir så besviken på daniel asså. Han har sagt hela veckan typ att han ska vara själv med mig idag för att han ska vara med sina kompisar i morgon (lördag) och dricka öl,. så fort nån av hans kompisar föreslår att de ska dricka öl, så gör han de, han kan liksom inte tacka nej och säga att han ska vara med mig, så himla dåligt.. jag blir så arg men mest ledsen och besviken.. jag sätter alltid honom i första hand men det verkar som han sätter mig i andra eller typ tredje..   vet inte vad jag ska hitta på idag trodde ju att jag skulle vara med älkling i dag men jag hade visst fel..  så jag får vell vara själv om inte nån annan kan göra mig sällskap, de skulle vara trevligt för jag vill lixom inte spendera en fredag själv tack.!  så om nån läser det här och vill hitta på nått med mig så är det bara att höra av sig.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0