Midsommar !

Hejsan!

Har nyss kollat klart på " I taket lysker stjärnorna" den är så bra, jag blir lika rörd varje gång jag kollar på den.
Helgen som har varit har vartit mycket bra och kul. (har varit i finnerödja sen i onsdags kom hem i dag söndag, har haft hela huset för mig själv eftersom de andra var i örebro och campade)I fredags så var det ju midsommar så då vaknade jag, åt frukost och kollade tv en stund sen kom mormor och morfar och då  fikade med dom ,medans daniel var i Laxå och fixade. Sen när dom hade åkt hem så fixade jag mig, och sen kom Daniel och Daniel och då så grillade vi lite, gott vare! sen vid sex tiden så gick vi till Ann och Niklas med Karro och Kirre för där vare fest, det var inga där när vi kom men efter en timme eller två så kom det massa, roligt vare , vi sjöng sing star och babblade en massa, sen typ vid halv tolv eller nått så kom det massa folk från Laxå och det var en som hade en kniv med sig och det blev värsta bråket, så jävla jobbigt att vare gång man går på fest så är det alltid någon som ska hålla på att bråka det är så himla onödigt, Allv var kul enda tills det blev bråk. Kom hem vid halv två eller nått och gjorde nattmacka åt mig och Daniel sen på lördagen vaknade jag vid sex på morgonen eftersom jag inte kunde sova för att de värkte i mina armar så då gick jag runt i huset och letade efter alvedon och ipreem men hittade ingen så gick jag la mig igen och sov till halv ett kanske eller nått sånt, gick upp och åt fukost kollade på film, sen vid fyra så åkte vi till macken och köpte chips och läsk och kollade på c/o segermhyr marathon och så kollade vi på "En natt på museét". Sen i dag Söndag då har jag inte gjort nått speciellt vaknade vid tio gick upp elva åt frukos och kollade på c/o segermyhr sen fixade lite och nu är jag här i Laxå igen.

I morgon är det redan andra veckan på sommarlovet, det går jättefort och om en månad så ska jag köra halkan! Whiii!! får se hur det går, bra tror jag nog.. På onsdag så ska jag köra i Hallsberg och Kumla i alla fall får se hur det går då är lite nervös för jag tycker inte om att köra där det är mycket trafik känner mig inte så säker direkt, men det ska nog gå bra endå.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0