Onsdag 17 Juni

Hejsan!

sitter och kollar runt på blocket på bilar, har lite beslut ångest för vad jag ska köpa mig för bil, men jag tror att de blir en volvo s60, dom är ju ganska så snygga! Mesta delen har jag spenderat framför datorn på blip, har blivit värsta spelnörden förstår inte hur., kanske för att daniel jämt spelar och så har det vell blivit så att jag med har börjat göra de. Nu är jag i finnerödja skönt att komma hem och bort från Laxå ett tag så man slipper att tänka på vardagliga saker så som att diska, laga mat och städa.. I kväll blire vell att titta på någon film och slappa :).
På fredag är det midsommar och då vet jag inte riktigt vad som händer jag hoppas på att väderguden är med mig så att de blir fint väder, men det är inte ofta han är det, men får hoppas på de bästa så man kan hitta på nått skoj, grilla och spela kubb kanske., får se. Nu ska jag snart fika och sen blire att glo på tv.  Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0