S O M M A R L O V ! !

Hej, Hej!

I dag har vi haft skolavslutning och ännu ett år har gått, bara ett år kvar till studenten. :D. Vi fick våra betyg och jag är vell hyfsad nöjd ska klaga lite när jag kommer tillbax från sommarlovet, om jag kommer ihår :p, efter att jag hade slutat så kom min älskling och hämtade mig så fikade vi på promenaden, det var mumsigt, sen efter de så tog vi oss en sväng med bilen och sen åkte vi till ica och köpte jordgubbar.. Nu sitter jag här och har ganska så tråkigt faktiskt skulle vilja hitta på något, men det lutar mest åt att jag får köpa mig godis och gotta mig med en bra film, för daniel ska ju dricka öl med daniel så, och jag har ingen lust att bara sitta dricka ensam med dom, roligare om jag har med nån kompis i så fall! Men men får se vad som händer, kanske dyker upp något kul, förhoppningsvis :D

Ha de gött,  Pusshej!

Lite bilder från avslutningen!



Jag och Maria, :), kolla in puddingen till höger, Grrr!




Jag och Ida! :)




Elin och Kajsa :)



Fadila, snygging ;)




Bobbo och Maria :9



Rektorn som håller sitt traditionella tal !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0