Som vanligt!

Hejsan!

I veckan som har varit hittills så har jag som alla andra dagar varit i skolan, sen så har jag också kört med Lennart och de gick lika bra som vanligt. I dag i skolan så fick jag reda på att jag fick G på nationella i engelska så jag är såå gald för de :D. I dag när jag kom hem från skolan så var jag riktigt duktig, först lagade jag mat till mig och Daniel och sen satt jag och gjorde en film recention på engelska i typ tre timmar så jag är riktigt stolt över mig själv.

I morgon är det meningen att turismgruppen i skolan ska åka dressin i degerfors men jag vet inte i fall jag kan följa med eftersom jag har fuckingbajs mens och det är ju inte särskilt fräscht att kissa ute då och hålla på, så jag får nog hoppa över de tvärr, jag som hade sett fram i mot de jättelänge, menmen..

Ska nog gå och glo på en film nu och ta mig en cider, det är jag värd.. Pusshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0