SOMMAR,SOMMAR,SOMMAR!!

Hejsan!

Nu sitter jag här i soffan i min ensamhet och lyssnar på musik och funderar över vad som ska hända och ske i livet den närmaste tiden. Har också jätteont i magen, typsikt när sommarlovet börjar i morgon och de är sista dagen. Skulle ju ha hittat på något med klassen i morgon men de flesta verkar ha en sånn negativ inställning till detta så de blir nog inte av, lika bra kanske om det ska bli regn, för då är det kanske inte lika kul. men men.. Har kört med Lennart i dag igen de gick bra, jag fick backa och starta i backe och köra runt lite. Har också bokat halkan nu ska köra den 20 juli, och sen när jag har kört den så är det bara att skriva upp och köra upp kvar,! :DWhiiii! Inte så jättelångt kvar tills jag fyller år det är bara 50dagar kvar idag, lite mer än 7veckor så de kommer ju att gå fort. Jag längtar för då får jag gå på krogen också.. Men jag får försöka att inte längta för mycket för då när jag fyller så är sommaren slut, de sa alltid mamma till mej, att jag skulle låta bli att inte längta för då går tiden så fort, och då är sommaren över på en gång.. Jag får försöka hålla mig och njuta av sommaren på bästa sätt i stället, min dag kommer nog också till slut.

Jag har börjat att tänka på vad jag har och vad jag inte har i mitt liv. Det är inte så speciellt likt andras som är i samma ålder som mej. Jag har egentligen inte någon kvar utav min familj som jag har växt upp med (mamma, lillebror, tommy,robin) tommy och robin flyttade mamma, david och jag ifrån 2006 efter att ha bott tillsammans med dom i 11år, mamma dog 2007 och min lillebror (david) bor nu enda långt uppe i norrland, jag förstår inte vad socialen tänkte på när han fick flytta dit, dom kanske skulle kunna ha tänkt på att vi ville träffa varandra eller att han ville träffa sin mormor och morfar eller någon annan han känner, det är ju lite svårt  nu när han bor 50 mil här i från, så jävla sjukt att skicka iväg nån så långt bort och inte tänka på att man kanske vill träffa sin bror ibland... Nu bor jag tillsammans med min pojkvän och vi har det bra tillsammans, det enda som är jobbigt är att jag känner mig som en hemma fru och är helt slut på kvällarna. eftersom jag går upp tidigt  går till skolan till 15.00 och kommer hem halv 15.30 sen lagar jag mat och diskar och det är inte ovanligt att jag inte kan slå mig till ro förens vid 18.00 och ibland ännu senare vid 19.30 då kollar jag på tv, och somnar inte förens efter klockan 00.00 varje dag, det är inte ovanligt att jag somnar vi 02.00 eller ännu senare så de är inte kontigt att jag fösrover mig eller är tött jämt.  men men jag överlever och jag tar hjälp av min pojkvän och mina vänner utan dom i livet så skulle de inte vara värt att leva. ..

jag har gått igenom mycket i mitt liv och jag har förlorat någon jag älskar mest på denna jord och det är min mamma. Jag försöker att vara stark men det är svårt, jag tänker på henne varje dag och då fäller jag en tår, oftast fler. det är jobbigt att leva utan någon som man är så otroligt beroende av, det är ingen som kan föstå hur svårt det är att mista sin mamma, det är som en mardröm som man aldrig vaknar upp ur. jag önskar att allting vore anorlunda och att min mamma vore liv, vi hade planerat så mycket roligt vi skulle göra tillsammans. bo på hotell vid västkusten själva, och äntligen få tid att umgås med varandra, och sen så skulle vi ju shoppa i stockolm och åka utomlands till bulgarien, det var mycket vi hade planerat men inte han göra,. nu får jag försöka klara mig utan dig, det är jättesvårt men jag tar en dag i taget..

Jag har blivt jättekänslig på sista tiden jag vet inte vad det är med mig, jag gårter hela tiden och åt allt. så fort jag ser någon krama sin mamma på tv eller i verkligheten så blir jag ledsen för då tänker jag på dig, och tänker: jag kommer aldrig mer att få krama min mamma. det gör mig verkligen jätteledsen. Och så fort jag ser nån med sin bebis så får jag tårar i ögonen och längtar tills jag får barn, för då kommer jag ha en liten liten bit av han eller henne som på minner om dig eftersom jag har delar av dig och då kanske de förs vidare till min lilla bebis. Det är inte så att jag vill ha barn nu det är inte de jag menar, men den dagen jag får barn så tror jag att jag kommer att bli gladare jag känner det bara på mig, det är helt sjukt,. Jag vet också att jag kommer att jag kommer att bli världens bästa mamma som du var eftersom jag har lärt mig från dig. Du var bäst och förblir bäst i mina ögon. Jag saknar dig, men jag hoppas vi ses igen, hoppas du har det bra/bättre där du är nu, och vänta på mig för en dag är det min tur med och då får du vara redo för äventyr!  Älskar dig, vi ses snart igen! <3



Kännde att jag var tvungen att skriva av mig lite, nu ska jag snart duscha, och gå och lägga mig.
I mogon får jag SOMMARLOV'! Whiiiiii!!  
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0