Bio, grilla & bowla!

Hejsan!

I dag är det toppenfint väder ute det 'är verkligen sommar, helt underbart. I dag så ska jag bowla och grilla med min älskling och Morten och Emma, det blir nog allt trevligt :D.

i går så var jag på Riskutbildningskurs till körkortet mellan 9-12 så jag var ledig från skolan, skönt! Sen så var jag med Amanda i går med, vi var i Örebro på bio, En natt på museét 2 såg vi den var ganska så bra, och sen när vi endå var i Örebro så passade vi på att äta på kinamuren, det var mycket gott. Sen bar de det väg hem fick åka tåg till halssberg och sen vänta på buss där i typ 1 ½ timma, men de gick vi bra. sen när vi kom hem så kollade vi lite på ballar av stål och sen vid typ 3 gick vi och la oss, eller vi hade gått och lagt oss tidigare men daniel och daniel kom hem och väsnades så det var ju inte så lätt att sova vidare. men sommande till slut i alla fall. Ne nu ska jag gå ut i det fina vädret, kanske köpa mig en glass! får se.,. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0