Helgen!

Hejsan!

Helgen som har varit har inte varit speciellt givande, har varit sjuk (och är fortfarande) så har mest legat i sängen/ soffan och kollat på tv och film. Men har varit duktig också i mellanåt diskade förut och lagade mat även fast jag egentligen inte orkade :p. I morgon är det skola igen får se om jag orkar gå beror på hur jag mår , men måste typ gå för annars kommer man efter så mycket., ska också gå på terorikurs i morgon som börjar klockan 16.15 får se om man lär sig något bra inför körkortet. 

3 skaker som jag är rädd för.

1. Jag är rädd för att dö.
2. Jag är rädd att förlora någon (mer) jag älskar.
3. Jag är rädd för stora förändringar.

3 saker jag saknar

1. Jag saknar min mamma och lillebror.
2. Jag saknar gamla tider.
3. Jag saknar att göra roliga saker tillsammans med tjej kompisar.

5 saker jag är glad över.

1. Jag är glad över att jag har världens bästa pojkvän
2. Jag är glad över att jag har tagit mig igenom tuffa tider.
3. Jag är glad över att min lillebror har det bra.
4. Jag är glad över att jag har fått de bra efter omständigheterna.
5. Jag är glad över att det går bra för mig i skolan.

5 skaker jag vill göra i framtiden ( med älskling)

1. Bilda familj.
2. Flytta till hus.
3. Gifta mig.
4. Åka utomland
5. Bli gammal (tillsammans med älskling)


Jag och min älskling Daniel, Jag Älskar honom mest på denna jord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0