Nationellaprov i Engelska

Hejsan! 

I dag så har jag haft nationella prov i englska vet inte riktigt hur det gick men jag hoppas att det gick bra. Man skulle skriva en uppsats om datorer och internet och så. så jag skrev lite om olika internetsidor man kan besöka för olika tillfällen eller vad man ska säga, och så skrev jag om datavirus och lite annat. På torsdag så har jag speaking i engelskan då ska man göra en muntlig övning med engelska läraren , jag hoppas att de också går bra , men de tror jag nog. Annars i dag så har jag inte gjort så mycket sovit en stund, var as trött när jag kom hem så jag somnade framför tv:n när jag och älsk kollade på hockey. sen har jag också varit dutigt och gjort turism. Nu ska jag poppa nig popcorn och kolla på tonårsliv. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0