Örebro/projekt

Hejsan! 

Sitter i skolan och chillar :p ska snart ha lunch. I dag så ska jag åka till Finnerödja efter skolan då blir det vell kanske att övningsköra :D. Och så blir det vell att ligga och slappa i soffan och kanske plugga turism, om jag orkar. I morgon så blir det att åka in till Örebro med de som går turism i min klass för vi ska guida några ettor där, och så ska vi lära oss att hitta för när utbytestudenterna från holland kommer så ska vi guida dom där. så vi måste kunna hitta och kunna lite om Örebro för att kunna berätta något.
Har i alla fall bestämmt att jag ska gör mitt projekt i trean med fadila, kajsa och malin, det kommer nog att bli super!

" Det är något som inte stämmer, jag är rädd och orolig, jag undrar vad de kan vara,
jag kan inte sluta att tänka på vad det är för fel"

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0