städning,diska,överaska...

Hejsan!

I dag så har jag inte gjort så mycket än så länge bara legat i soffan och kollat på mtv. ska snart gå och diska och städa lite, älskling ska gå över till kurt och kolla på hockey så jag tänkte överraska honom med att städa och laga en god middag tillsa han kommer tillbaka, så det blir att gå och handla i affären också. Tänkte göra tacko rullar det är jättegott.

I morgon är det skola igen, något jag inte ser fram imot direkt, den här veckan så går jag enda från måndag-fredag så det blir en långvecka, jobbigt! förra veckan var mycket softare eftersom jag var ledig torsdag och fredag. borde vara så lite oftare tycker jag,. men gött att de är sommarlov snart i alla fall. Den här veckan så ska man ha bestämt vad man ska gör för projekt i trean och jag vet inte vad jag vill göra eller vem jag vill vara med, slutar nog att jag får göra det själv för ingen verkar vilja göra samma som mej.,men de får vell gå då i så fall om det skulle bli så..

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0