Årets första snö

Dagen i dag börjar med att man tittar ut genom fönstret och upptäcker att det snöar så jag letar genast fram min halsduk och mina gosiga vantar som jag ska ha när jag går ner till bowlingen så att jag inte fryser. Det snöar som bara den när jag går ner mot bowlingen strax innan nio, jag ser knappt ingeting för alla flingor som kommer mot mig, så jag får dra ner mössan och upp halsbuken så bara ögonen syns typ, haha kan tänka mig hur hag ser hur, säker som en muslims kvinna med burka ( inte för jag har något i mot dom, men jag menar bara att jag är ju inte muslin eller så ). I vilket fall i dag  på praktiken så tycker jag att tiden har gått väldigt fort,hade mycker lunch gäster så hade mycket att göra då och så fick vi mat levernas och gosid levernas så vi fick fylla på massa godis och så, men förstår inte varför patrik beställer hem så mycket godis när han har två stora föråd med massa godis, och om han ska hålla på och beställa nytt hela tiden så blir ju allt annat gammalt, ahja men det är ju hans problem,.

Lånade i alla fall första filmen av johan falk på bowlingen idag, den var faktiskt jättebra så ska nog låna nästa med.

I morgon är det fredag och den är verkligen efterlängtad, har inget bestämmt vad jag ska göra, så får se är skönt med en lungn helg med om det skulle bli så, men det lutar nog endå åt att jag ska dricka nån cider i morgon i alla fall.

Nu ska jag gå och lägga mig i ett varmt bad och tända lite ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0