Döds trött!

Hejsan!

Igår var det sista dagen på praktiken på bowlingen, skönt! fick en stor påse godis och 4 tjeckar som jag kan använda när jag ska bowla. På kvällen så kom det trevligt folk, Hanna, Karro och Jennie. Vi satt och drack lite och pratade en massa skit och snokade runt lite på internet och så, trevligt var det i alla fall, tills det blev för mycket för mig. vid två tiden så blev det lite för mycket så jag fick gå hem (från jennie och kurt för vi var där senare på kvällen) och sova.

Vaknade typ vid halv tre - tre i dag, inte så kul kanske, har sovit bort hela dagen typ och det var redan mörkt ute också, lite i alla fall.

Va i alla fall och åt frukost/mat på kinan med Älsklings Daniel för ingen utav oss orkade laga mat och så var vi endå sugna på lite kinamat också, så det var gott, åkte till bowlingen efteråt och hyrde film, fjärde filmen av Johan Falk så det blir att titta på den och ligga och mysa framför tv:n. Jag orkar inte mycket mer i dag. Skulle ha varit kul att gå till Hanna och co. men känner mig inte så pigg för det, men det kommer ju andra gånger (som tur är) . förstår inte att Daniel orkar gå till kurt idag han kom hem vid fem i natt och endå så är han igång i dag igen, ojoj om man endå vore sånn, som orkar göra saker dagen efter man har druckit.

Nej nu blir det film och mys, med tända ljus!

Ha en trevlig kväll!!

Pusss!



Bilden är lite suddig, men det är bara för att jag inte kunde lägga in mina bilder från digital kameran som jag tog så fick ta kort från min mobil istället,. och kameran på mobilen suger, som ni kanske ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0