Finally Friday!

Hejsan!

Dagen började inte bra precis, försov mig till praktiken, råkade stänga av mitt alarm i stället för att trycka på znooze så jag vaknade 08.38 och börjar 9 så det blev snabba puckar för mig, på med kläderna och lite smink och sen skynda iväg till bowlingen, kom inte riktigt i tid, en kvart försent, men jag tror ingen märkte något, för det är ingen där på morgonen förutom städaren Eivor., och hon är snäll och säger inte så mycket. Hon var i vilketfall förstående.

I dag på bowlingen så fick jag göra massa fina frukt och ost fat som skulle vara till bowlarbuffén som ska vara ikväll och sen som vanligt så fick jag hacka grönskaer och ta beställning och så. Dagen har i alla fall gått fort i dag så det är ju ett stort +.

Nu är jag i alla fall hemma och har varit ett tag, har inte gjort så mycket hittills vilat mina fötter och sminkat mig lite är vell det enda. Nu snart så ska jag umgås med min vän Jennie, vet inte vad vi ska hitta på med något kul, det är ju endå Fredag. Jag ska i alla fall ta mig en Cider nu det har jag gjort mig förtjänst av!

Ha en trevligt kväll! Pusss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0