Grattis mormor! :D

Hejsan!

Sitter nu hemma hos mormor och morfar har ätit tårta och druckit julmust. För i dag är det nämligen min mormors dag, hon fyller 63år , Grattis till henne. Hon fick en celine dion parfym och en choklad ask av mig, hon blev glad.

Det var ett tagsen jag skrev något i min blogg men det är bara för att min dator hemma har gått sönder , så jag måste införskaffa mig en ny, snarast kan inte klara mig utan en.

I morgon blire i alla fall in till marieberg med mormor och morfar, ska byta min julgran som jag har köpt eftersom den var för liten och så ska jag köpa lite julklappar och sen blir det nog något nytt till min garderob, det kan behövas., nått till julafton och nyår står först på listan och sen smink.

Nu ska jag gå och vara lite social mot folket, skriver igen nät jag får tag på en dator ;p

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0