Jag har ont i mina fötter!

Hejsan!

Sitter nu i min säng och gör inte ett skit, funderar på om jag ska ta mig ett bad eller en snabb dusch för sen krypa ner i sängen och sova. Aja i vilket fall den här veckan som är så praktiserar jag på Bowlingen i Laxå, och det är vell inte det roligaste precis, man har ingen rast och slutar sent, man får stå upp hela dagarna så jag har jätteont i mina fötter (det ät synd om mig) men som tur är så är det bara två dagar kvar på den här veckan så det är skönt.
Ringde Laxåhem i morse och frågade om de kunde koppla in min bänkdiskmaskin som jag fick när jag fyllde (som bara står där utan att göra någon nytta) men de sa att de inte kunde de och att jag skulle ringa Möörks rör och då gjorde Daniel de förut och det skulle gå på flera tusen, så ofta jag ska betala de, får vell köra med en sån där adapter, men det är verkligen inte lika bra, men annas får jag sälja den, fast det vill jag inte.. vill ju ha den inkopplad är ju så jobbigt att stå och diska och slösa massa tid på de.

Aja har inte mycket mer att tillägga i dag, mer än att jag är trött och ska sova snart, och jag kan ju också nämna att Jag Älskar Min Daniel <3 Puss på han. (men det visste ni vell redan för det är ju självklart ;P )


Kommentarer
Postat av: Johanna

Söt blogg du har :) <3

2009-11-05 @ 09:30:32
URL: http://nogg.se/joope

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0