Söndag !

Hej!

Nu är det söndag igen och ännu en vecka har gått, skola i morgon , det ska faktiskt bli ganska så skönt det är i alla fall mycket bättre än praktik.

Dagen i dag har varit väldig seg, inte gjort så mycket, vart hos Daniels mamma och ätit lite, och sen varit en snabbis till ica och köpt saffrans kaka och glögg, har redan fått en liten julkänsla men det inte så konstigt, så som jag håller på med mina julinköp och julfika :p, men det är lika bra att vara ute i god tid tycker jag.

kollade nyss på OTH en himla bra serie tycker jag, mycket spännande med all dramatik kring Nathan och den gravida kvinnan som påstår att det är Nathan som är pappa till hennes barn (i magen).

Nu ska jag fixa lite i mitt hem sen blir det nog ett varmt bad!

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0