. .

Hej!

Dagen i dag spenderades mesta dels hemma, jag orkade inte gå till skolan för när jag vaknade på morgonen var det värsta ovädret så jag ville inte gå ut kände ingen vidare lust eller ork.. men jag har ända varit lite duktig i dag i alla fall jag har pluggat lite teori till körkortet men det gick inte vad jag hade väntat precis så det blir att plugga massa mer.. Sen har jag också övningskört med Lennart det gick ganska så bra men borde egentligen gått ännu bättre men men får köra bättre på Tisdag när jag ska köra med honom nästa gång.
I dag har jag också varit på konditoriet med Denise och fikat det var tevligt, prata om allt och ingeting.
I morgon är det fredag vilket betyder helg och ledighet för mig, eftersom jag inte har några lektioner och det är verkligen skit skönt för då kan jag sova ut rejält!
Annars i morgon vet jag inte riktigt vad som händer bio med Daniel eller som vanligt dricka med folket.. skulle vara kul med lite förändring ibland, alla tar typ förgivet att man ska dricka tillsammans på fredagar och det är fel de kan man ju lika gärna göra på lördagar men men that´s life! Folk vågar inte bryta trender, eller vad man ska säga..

// gabriella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0