Fredag = Helg!

Hejsan! Vaknade vid tio i dag och gick upp plattade håret och satte på mig kläder och gick i väg till stationen och mötte upp malin, sen tog vi en ersättnings buss till skolan eftersom vårat tåg var inställt, kom hem vid fyra tiden lagade lit mat och började städa vid halv fem och var klar vid tjugo över åtta så det tog sin lilla tid, ungefär 3timmar. men nu är det i alla fall fint och hemtrevligt hemma igen så det är bra. I morgon åker jag och älsklings Daniel i väg till Karlstad för att se på när färjestad och djurgården spelar, det ska bli jätteskoj!! Nu ska jag göra mig något att äta sen ska jag krypa ner under täcket och kolla på en bra film med Älskling. / gabriella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0