HELGEN!

Hej!

Sitter nu i min säng eller rättare sagt ligger och ska snart kolla på en bra film men älskling och tjocka chips, I morgon ska jag börja mitt nyttiga liv, får se hur de går hoppas att de går bra men behöver nog söka hjälp för klarar nog inte mig så bra för jag har så många dåliga ovanor, så det är bäst att göra det nu innan jag förstör min kropp ännu mer än vad jag har gjort. men men

Gårdagen var toppen, var hos kur och jennie och träffade karro där, vi har bestämmt att vi ska ha halloween fest på höstlovet och alla ska vara utklädda, maskerad alltså. så nästa gång vi ses så ska vi beställa kläder från internet, vi kommer att bli så snygga! ;D. I dag har jag bara tagit de lungt kollat på Tallismanen med Älskling och inte gjort så mycket mer inget mer ansträngande i alla fall, har ju inte varit så roligt väder, men hörde att det ska bli bättre tills i morgon så det är ju bra. // gabriella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0