Intervju ,plugg & helg! !

Hejsan! Dagen i dag har jag varit i skolan, tycker inte att jag fick ut så mycket utav den eftersom vi inte gjorde något. Sen så gick jag Jossan och Rikard till Bowlingen här i Laxå och intervjua honom till vårat grupparbete. Det gick väl sädär han var inte den bästa på att förklara frågorna kanske men det fick gå en då. I dag efterskolan så var jag duktig, jag gick ner till trafikskolan och pluggade teori en timme (typ), och sen nu har jag suttit och skrivit ett arbete om Vilhelm Moberg i två timmar som jag ska redovisa om i morgon in för klassen på svenskan. Det ska nog gå bra hoppas jag. I morgon ska jag umgås med min vän Hanna, det ska bli trevligt, var ju ett tag sen nu. Då ska jag få besked om vi ska åka till Stockholm på Höstlovet och sova över, shoppa och gå på krogen, det verkar så himla kul så jag hoppas verkligen att det blir av, Hanna det är dig det hänger på nu så jag hoppas på dej! Men blir det inte Stockholm så är det inget att göra åt de, då ska jag nog han Halloween fest hemma hos mig, maskerad kanske de vore kul, inte ofta man har det. På fredag ska jag umgås med Emma det ska bli trevligt inte varje dag man gör det, så de ska bli trevligt vi har nog mycket att prata om, var ju ett tag sen vi sågs (själva asså). så det blir nog kul. På lördag ska nog Daniel och jag ha Myspys dag, kolla bra film tända ljus och ligga och kramas i soffan under ett gosigt täcke, det kan inte bli mycket bättre. Sen på Söndag blire att göra Turism måste nämligen vara klar med det till på måndag så har inte något val. Nu ska jag kolla efter någon snygg bil jag ska köpa, har lite beslutsångest men någon ska jag nog kunna hitta. // gabriella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0