Skolan/lektion

Hejsan! Just nu sitter jag i skolan på lektion jag har religionkunskap men det är så trist kollar på någon tråkig film helt ointressan så jag sitter och kollar lite på Internet i stället på min mobil mkt mkt roligare. Men men i dag blir det en städ dag för min del finns en heldel som behövs göras där hemma och så ska jag nog eller jag ska för jag måste, plugga teori till mitt körkort för gör jag inte de så kommer jag ju aldrig att få nått och de vore ju inte så kul kanske. I helgen på lördag så ska jag och älskling åka till Karlstad och kolla på Färjestad - Djurgården det blir nog riktigt kul tror jag, var ju ett tag sen jag och Daniel gjorde något kul tillsammans. Nej nu ska jag försöka kolla på filmen, skriver kanske senare i kväll. // gabriella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0