Tävling på kenzas blogg

Hejsan! Eftersom jag nu dom senaste veckorna har varit insatt i Kenzas blogg eftersom jag tycker att hon har en intressant blogg att läsa, så tänkte jag att jag skulle vara med i hennes tävling som hon har, som går ut på att man ska få mer besökare till sin egna blogg. Vill du också vara med och tävla så gå in på Kenzas.se och följ instuktionerna. Jag tycker att jag förjänar att vara med och synas, eftersom det är bara kända bloggare från större städer, och det borde förändras, på ett eller annat sätt. Asså vad jag menar är, att det skulle vara kul om någon från en mindre ort blev kändbloggare för det skulle vara så speciellt,för alla vet vem man är osv. och jag vet att många drömmer om att bli en kändbloggare, att vara rik kunna köpa snygga kläder. så om någons dröm från en mindre ort blir sann så är det större chans att fler vågar drömma om det. Även jag skulle inte tacka nej. Nu ska jag gå till tåget, ska hem till min kära vän Hanna! Pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0