Mitt hjärta gör ont, jag är sviken... ännu en gång.

Just nu vill jag bara sticka här i från allt, för allt är verkligen piss, den person man tror att man kan lita på mest av allt han sviker och ljuger. Jag vet inte om jag orkar med detta pissiga liv som jag lever, jag är fan inte lycklig egentligen om man tänker efter, jag var mycket mycket lyckligare för några år sedan nu är allt mycket anorlunda och dåligt. något måste hända snart annars vet jag inte vad jag tar mej till.
Jag tror inte jag platsar in i denna värld jag är för omedveten om vad allt som har med denna värld innebär.
Man får tydligen inte göra fel, säga fel för då är man dum i huvedet. man får inte göra nått negativt. men det gör jag endå jag ångrar.. Ibland ångrar jag verkligen att jag flytta hem ifrån så fort det var mycket bättre att bo hemma för då kunde man verkligen känna sig ung nu är det verkligen som om jag har vuxit upp och blivit så stor på en gång men så är det inte, det kanske värkar så på utsidan men på insdan är jag fortfarande ett litet barn i alla fall bara 18 och de vill jag vara också.
Jag undrar varför så störda äkliga saker existerar på denna planet det borde var förbjudet.
och jag undrar varför det ska vara så svårt att lita på folk., att de inte kan hålla de, de lovar.
Det är en sånn grje jag stör mig på..

Speciellt när en sånn nära person  sviker..


// gabriella

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är bara att du hör av dig om du känner för att prata. kram

2009-09-29 @ 10:13:18
Postat av: Madde Önnelind.

Du får prata med mig med om du vill!!! Jag lyssnar! Du ska inte må dåligt! Kram<3

2009-11-05 @ 21:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0