Studiedag - Örebro

Hejsan!

Vakande vid 9 i dag, och bestemde mig för att siga upp, kunde egentligen ligga kvar en stund till  eftersom jag var ledig i dag, och är i morgon med. men bestämmde mig för att äta frukost och kolla på idol på datorn eftersom jag missade de i går. Sen vid 12 tiden så hade jag tvätt tid så då tvättade jag och diskade..
sen vid 18 så gick jag till denise och var där ett tag sen gick vi till BK och åt lite mat och spelade på jack vegas masikn, det gick faktisk ganska så bra, van 200kr vi spelade bra tillsammans. så vi bestämmde oss för att gå dit och spela nån dag tillsammans och dricka lite cider, låter bra tycker jag, om det går lika bra då dvs.

I morgon ska jag åka till Marieberg( Örbero) med mormor och morfar och införskaffa mig en ny mobil telefon eftersom min inte funkar som den ska, man kan inte skriva sms eller lägga på när man ringer. så det är ett inköp som måste utföras. och sen lite andra saker, skor, jacka och leggins är typ oxå ett måste.

nej nu ska jag gå och ta mig en dusch sen ska jag skrypa ner i sängen och sova.

Godnatt! // gabriella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0