Fredag andra april - Långfredag!

Hejsan!

Redan fredag dagarna går verkligen jättefort. Idag har det varit en såndär superlugndag igen och det tycker jag faktiskt är skönt. Jag och Daniel har bara varit hemma och kollat på tv hela dagen, kollat på Talang 2010 och tjockat i oss lite gott med.
Vi gick nämligen till ica och handlade lite godis och på vägen hem så beställde vi pizza på grindstugan och det var ju verkligen värsta kaoset. Dom sa att det skulle ta en kvart tjugo minuter men det tog nästan FÖRTIO minuter alltså dubbel så långtid, jag tro de hade probelm med sin kebbabmaskin så de var tvungna att steka kebbaben. Aja inte så intressant att veta kansek.

Nu ska jag snart gå och lägg mig tror jag klockan är ju snart ett, kan ju inte vara uppe hela natten varje dag.
Speciellt inte denna eftersom mormor kommer och hämtar oss i morgon innan två och så ska vi äta påsklunch där tillsammans med anki och alla, så det blir trevligt!

Jag avslutar med att önska alla en Glad Påsk!

God Natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0