Just nu!

Hej!

Har nyss kommit hem. Har umgåtts med Hanna idag hon har lärt mig att scrapbooka lite. Min bild blev ganska så bra får i alla fall vara nöjd eftersom det var den första.
På vägen hem från Hanna så gick jag förbi Emma en sväng och hälsade på en snbbis jag berättade om mina planer om att göra något riktigt kul (en rolig grej bara) och hon var med på det. Så det blir vell att göra det nån dag då, kanske nästa vecka.

Imorgon är det Långfredag, vet inte rikgti vad som händer då. Få se. vet i alla fall att jag ska kröka på lördag, påskafton med eller utan sällskap. :p

Nej nu ska jag gå och göra mig en smörgås med helgskina för dom som vill veta och sen ska jag kolla på en bra film.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: izabella

vad sägs om att hitta på nåt nån dag :)?

2010-04-02 @ 21:12:23
Postat av: izabella

langar bloggadress också(A)

2010-04-02 @ 21:18:44
URL: http://medbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0