Lördag tredje april - Påskafton!

Hejsan!

Sitter nu hemma hos min mormor och morfar, har ätit god påskmat och ska snart fika så tänkte passa på att sitta här lite och skriva lite sålänge medans maten sjunker ner.

Kunde inte sova i natt så vaknade rätt sent och är fortfarnade ganaks så trött. Får se vad som händer ikväll skulle vara kul att hitta på något men det skulle inte göra något om det blev lungt heller.

Nu ska jag gå och vara lite social skriver kanske senare .

Ha en trevlig påskafton!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad gottit :) jag har inga som helst planer alls faktisk :(

2010-04-03 @ 17:32:55
Postat av: bella

haha ja, jag är riktigt uttråkad!!

2010-04-03 @ 18:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0