Onsdag fjortonde April - Vilket vackert väder!

Hejsan!

Ska strax börja städa lite i lägenheten vilket kan behövas eftersom det ser ut som fan.
I dag så hade jag Nationella prov i svenska B och jag tror att det gick bra, får ju hoppas på G i alla fall, det tycker jag inte är för mycket begärt. Man fick välja mellan åtta olika ämnen att skriva om och jag valde Älskade ting, man skulle skriva om en ägodel man älskar och inte klarar sig utan, så jag valde min plattång för utan den så kan jag inte leva för då skulle jag se ful ut.

Det är verkligen jättefint väder ut i dag och jag skäms för att jag ska vara inne och städa man borde passa på att komma ut lite. Men om en timme typ så ska jag gå till station och möta upp Denise för då ska vi gå till kinan och äta lite och sen blir det vidare till Emma för då ska jag umgås med henne.
Hon ska hjälpa mig att skriva en novell som jag har i uppgift att göra ( eller alla i klassen har det) och sen hoppas jag såklart på att få se Andra Avenyn!

Jag tror att det här kommer att bli en toppen dag!

Ha en fin dag ute i solen!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0