Onsdag sjunde April - Kraxande kråka!

Hej!

I dag är det onsdag och i morse när jag vaknade så kände jag mig inte så kry, hade ont i halsen och lät som en kraxande kråka så stannade hemma. Tror jag ska göra det i morgon med för känner mig inte precis bättre och allt té drickande gör det inte så mycket bättre. Men jag får se hur jag mår när jag vaknar skulle vara synd att missa studiebesöket på flygplasen, men är man sjuk så är man.

I dag har jag inte orkat gjort så mycket men har i alla fall varit ute i vårvädret på en promenad med Emma, friskluft gör så man mår bättre och så tänkte jag att jag skulle piggna till lite med.

Nu ska jag lägga mej framför tv:n och kolla på two and a half men. Sen ska jag krypa ner i sängen och sova och hoppas på att jag vaknar upp lite friskare så jag orkar att gå till skolan.

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0